sunbloom123 normalde ben tüm malzemeleri kendim alıp Bebek kolonyası yaptıracaktım ama dün arkadaşımın tavsiyesi ile bir sayfa keşfettim magnet yapıyor kolonya’dan daha uyguna gelecek çikolatalı 17 TL çikolatasız 13 TL’ye kartlı jelatini olacak şekilde satıyorlar sanırım oradan yaptıracağım