KYarenn7 herşey yolunda dediyse içiniz rahat olsun her çocuk farklıdır zamanında yada erken doğması bence etken değil, kimi çocuk gece uykusu uyumaz gündüz de uyanmaz kimisi tam tersi gündüz hiç uyumaz kimi mızmızdır kimi sakin, kii şuan sizinki çok küçük daha sürekli uyuması normal hala anne karnında hissediyodır yavrucak en güzel zamanı bol bol sarılıp beraber uyuyun 😍