Merhaba,
36 haftalık hamileyim ve son zamanlarda bazı şeyler beni hem fiziksel hem de ruhsal olarak zorluyor. Benimle aynı haftada olanların deneyimlerini çok merak ediyorum.
Son dönemde belirgin bir nefes darlığı yaşıyorum. Sadece ayakta değil, yatarken bile geçmiyor. Eskiden her gün düzenli yürüyüş yapardım ama şu sıralar içimde ciddi bir isteksizlik var daha çok yatmak, kendimi yormamak istiyorum.
Akşamları özellikle ağrılarım artıyor, karnımı sanki taşıyamayacakmışım gibi hissediyorum. Bu yüzden gebelik kemeri kullanıyorum, biraz rahatlatıyor ama yine de zorlanıyorum.
Bu haftalarda aynı şeyleri yaşayan var mı?
Nefes darlığı ve bu genel halsizlik sizde de oldu mu, nasıl baş ettiniz?
Paylaşmak isteyen olursa çok sevinirim 🌸