Gizemmciik neden bu kadar sert çıktın? Sabah gitmeyi akıl edebilirim elbet demi? Evde kimse yok yalnızım ve psikolojik olarak iyi bir dönemde değilim fark eder etmez ağlamaya başladım. Buraya da yaşayan bilen vardır ufakta olsa aydınlatır diye sordum belki biraz rahatlarım diye. Tamamen psikolojik yani. Biraz sakin kalmayı deneyin karşınızdaki insanın ne kafada oldugunu bilemezsiniz.