ana26 Kızlar 5 haftalık hamileyim bugün sabah karın ağrısıyla kalktım tuvalete çıktığımda peçetede kahverengi akıntı gördüm ped taktım bu saat oldu devam ediyor normalde yarın randevum devlete bugün özele gitmeli miyim sizce?
irmairma ana26 benim olmadı ama bence gitmelisin yerleşme kanaması mı ya da önemli bir şey mi en azından aklında kalmamış olursun önümüzde koca bir gece var o yüzden gündüzden şimdiden önlemini al bir görünmekte fayda var.
Bbgg ana26 evet girmelisiniz ilaç verecektir korkmayın , böyle durumlarda 1 gün bile hayati önem taşır bence 🫶🏻
irmairma ana26 benim de ilk gebeliğim hiç böyle bir şey yaşamadım ama yerleşme kanaması bile olsa kesin direkt giderdim
Bbgg ana26 ben de yaşadım 2,5 hafta sürdü sonra hafif kanama oldu geçiyor şükür birçok kişide görülüyor , ilaç kullanımı çok önemli ama burda ,gönlünüzü ferah tutun Allahın izniyle bir şey olmaz