Merhaba ben de 29. Haftadan neredeyse 38’e kadar progestan kullandım. Vajinal olarak. Bir kısmının geri gelmesi normal dert etmeyin. Kullandıktan sonra bir süre yatın mümkünse yeterli. Ve stres gerçekten kötü etkiliyor. Ben de çok korktum endişe duydum ama ilaç etkili bir ilaç bence düzenli kullanımda kısalmayı önlüyor. Ben 37+5 te doğum yaptım. Her şey yolunda gitti şükür. Şimdi oğlum dört aylık olacak maşallah 🧿 siz de kucağınıza aldığınız günleri düşünün motive olun. Olabildiğince dinlenin uzanın. Kızınız için minimum seviyede hareket edin sadece. Allah yardımcınız olsun inşallah