Kesinlikle mutlaka alın. Benim yatısım yapıldıgında ne açılmam vardı ne de bebek kanala yerlesmıstı. Suni sancıyı takınca hemşireler kardesımı aradım otu suya koy Meryem suresını ac diye. Aradan yarım saat gectı kardesım resım attı abla bu açılıyo sanki diye ama bende tık yok tabi. Dr gelıp çatı muayenesi yaptı ve şaka gibi şimdiden 2 cm acılmıssın dedi. Şok olmustum. Dr um hatta kim otun yanındaysa dogum olunca mutlaka haber versin otu sudan cıkarsın ki rahmin hemen toplansın demişti. Toplamda 11 de basladık 13.20 de dogum oldu ve kardesım hemen cıkardı