Ggizemsnl sağlıkçı olmama rağmen bazen gerçekten bu testlere anlam veremiyorum. Zaten anne karnındaki bir bebeğe tedavi uygulanamaz eyvallah amaç ne illaki al bu sonuç bebek downlu ya bunu aldır ya bunu doğur mu bu testlerin derdi. Gebelerin kafasını rahat ettirmeyecekse ne manası var testlerin. Kaç saattir ağladığıma mı yanayım bebeği ve kendimi üzdüğüme mi yanayım. Harcadığın yok candan onca paraysa cabası.Yazık değil mi gebişlere.