zfrnemos fatmaa51 sorun olmaz 13 de ama soyle bısey var ense kalınlıgı bı tık kalın cıkabılır onun dısında sorun olmaz yaptırmak ve yaptırmamak sıze kalmıs %60 70 bı oranla dogruluk payı var hakkınızda hayırlısı olsun saglıcakla kucagınıza alın ınsallah 🌸😇
pinkpuella fatmaa51 13 hafta çok iyi bence ben gittiğimde bazı gebeleri yolladılar erken gelmişsiniz diye 13. Hafta çok ideal dediler ben 12de gitmiştim az daha beni de göndereceklerdi zor bela baktılar
twobabymomm fatmaa51 12. Haftaya randevu aldım sizin aldığınız haftada güzel bebeği daha net görürler sıkıntı olmaz
ikibebe fatmaa51 Yok genelde 11 ve 12. Haftada yaptırılıyor. Zaten doktor çağırmıştı o haftalarda ikili tarama için .