Merhaba ben hamileliğimin ilk aylarında
enfeksiyon geçirmişim toxoplazma ıgm
29 çıkmış ama bu farkedilmemiş şuan
bebeğimin beyninde ki sıvı 9.9 mm
kilosu 1650 gr boyu 42 cm amniyon sıvısı da sınırda özelde ki doktorum bebek enfeksiyon kaptı mı kapmadı mı bilemeyiz o yüzden teşekküllü bir devlet
hastanesine yönlendirdi Başına gelen var mı doğumdan sonra neler yaşadınız nasıl bir yol izlediniz ?