Kızlar ben bu ay da letu ve gonalf kullandım adetin 12.günü yumurta takibinde doktorum 2 yumurtan var önceki döngünden kalan da 1 aşırı büyüyen kist diyebileceğimiz kalitesiz yumurtan var dedi. sonra 2 gün daha letu kullan kontrol edelim çatlatma iğnesi kullanırsın dedi. 2 gün sonraki kontrolde usgde yumurtalarımın hepsi kistim de dahil kendiliğinden çatladı ve o 2 gün içinde hiç ilişki olmamıştı. Çatladığını gördüğümüz gün ve ondan sonraki 2 gün toplamda 3 gün üst üste ilişki oldu. Sizce çatlama evresini kaçırmış mıyımdır akıntım çok sonra olmaya başladı ama gördük yani tamamen çatlama gerçekleşmişti