Kızlar selam az önce devlet hastanesine sadece kayıt oluşturmak için muayene oldum doktorum çok iyiydi ve erkende olsa bir cinsiyet tahmini yaptı sizce dogru olma ihtimali kaçtır yani bu kadar erken gösterir mi heleki devlet ultrasonunda yaşayan var mı bu durumu😊