Sevgiiss Kızlar bebek baş aşağı duruyormuş 22. Hafta ama ben hareketleri genelde sezaryen yerinde yani aşağıda hissediyorum bu nasıl oluyor kafası orda olsa nasıl hareket hissediyorum kafam karıştı
Gzde_defne Benimde o haftada öyleydi baş aşağı ve aynı öyle hissediyordum ayaklarını da yukarda hissediyordum yani hem aşağıda hem yukarda hareket hissediyordum doktor kafasıyla kendini ittiriyorsa hissedersin demişti canm
Sevgiiss Gzde_defne ondan mı acaba aynı dediğiniz gibi hissediyorum . Şimdi kaç haftalıksınız hala baş aşağı mu duruyor
Gzde_defne Sevgiiss 31 haftalığım hala baş aşağı hiç dönmedi.yine aynı şekilde hem aşağıda hem yukarıda hareket var napıyor oralarda bilmiyorum:) ama ayakları yukarda yukarıda hareketi çok sert oluyor anlıyorsun tekme oldugunu 😀 Aşağıdada hıçkırdıgını falan hissediyorum birde sanki elleriyle bişeyler yapıyor gibi
Sevgiiss Gzde_defne maşallah kocaman olmuş ben ilk başta baş aşağı diyince erken dönmüş diye tedirgin olmuştum ama normalmiş 😊
Gzde_defne Sevgiiss evet canm doktorum bana normal dedi ama baş aşağı oldugu için ağrın çok olabilir korkma da demişti çok şükür ağrım olmadı
sunay60 Kızlar 24 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı başı aşağıda dedi bide suyun azalmış dedi erken doğum riskin vardı yaşayan oldumu korkulcak bir şey yok dedi ama doktorum
sunay60 Sevgiiss kan uyuşmazlığıda var bende belkide ondandır bilmiyorum ama öyle dedi işte iki hafta sonra da gidicem