meyra0608 ben o tarz yağları sağlıklı bulmadım ilk biooil aldım turuncu renk ona kullanma içinde bişey var dediler sonra sarısını aldım onu kullanıyorum hala ona da kötü diyen oldu internetten sea,hindistan,kakao,tatlı badem yağı aldım evdende zeytin yağı koyup erittim karıştırdım onu sürdüm bitti bi gıdım kaldı ama yine fayda etmedi yani genetik diyor doktor bilmiyorum ya napsam olmadı yani bu iş canımı sıktı:/