Kızlar bebeğim 3 Aralık’ta 6 aylık olacak ek gıdaya başladım ben şimdilik verdiklerim pirinç unu tarhana çorbası bebe bisküvisi sütüm az ve bebeğim mama hiç bir şekilde içmedi hergun aynı şeyleri verip bebeğimi tiksindirmek istemiyorum nolur üzerime öneri atın bebeğim çok seçici bişeyi sevmedi mi ağzını kilitliyor resmen 😂😂bu arada bebeğimde süt alerjisi var