Kızlar selamlar herkese,
Benin tekrarlayan gebelik kayıplarım var onun için rahim filmi cektirecegim.
Cuma veya cumartesi için konuştuk doktorumla adetim perşembe bitmişti yani 9. Gün oluyor adet bitiminden yumurtlama gününe geliyor. İliski hiç olmadı o zamana kadar da olmaz gebelik ihtimali kalkıyor yani. Yumurtlama gününe gelmesi bir problem mi ?