5 yıl önce Avent kullanmıştım tek göğüs ve elimle tutuyordum sağarken, bu sefer pratik olsun çocukla da ilgilenirlen sağım olsun diye 2li lansinoh aldım yabancılarda da hep görüyprum. Çok da araştırmaya fırsat olmadı Kasım indirimi olunca hemen almıştım, kullanan var mı acaba memnun musunuz ya da dikkat etmek gereken şeyler var mı