Bebek10 düşük tehliken yoksa ilk haftalarda hiç birşey olmaz günlük hayatta da eğilip kalkıyoruz namazı oturarak kılmak mecburi birşey son haftalarda anca oturarak kılabilirsin o da eğilip kalkarken çok zorlandığın için ben som haftalarımdayım anca oturarak kılabiliyorum başım döndüğü eğilip kalkarken nefessiz kalıp oturduğumda kalkamadığım için ama onun dışında sizin bir riskiniz yoksa oturarak kılamazsınız heryerde böyle geçiyor namazın farzı ayakta kılmaktır eğilince de bebeğe birşey olmaz canım korkma o daha çok çok küçük bir zararı olmaz eğer sadece bir riskin toksa birşey olur korkusuyla oturarak kılıyorsan olmaz diye biliyorum