elfdokan daha çok minik bir bebiş ve her gebelik farklı . Bi komşu 7 aylıkken hamile olduğunu öğrenmiş dedim hiç hareket hissetmedi mi hayır hiç hissetmemiş yaşı gereği menopoza girdiğini sanmış karın ağrısı olunca dr demiş sen 7 aylık hamilesin tabi kadın şok . Şimdi sapasağlam evladı var . Demem o ki bebiş daha minicik , büyüdükçe hareketlenecek ve kiminin bebeği çok hareketli olurken kimisi aşırı sakin oluyor kimseyi kıyaslamayın bence kendinizle 🫶🏻