semakarakasc Merhaba, kaçıncı haftada hareket hissettiniz? 20. Haftadayım ama hala hissedemiyorum ve endişelenmeye başlıyorum ara ara 16.da hissedenler bile var nasıl olur
Mihrasina_ semakarakasc bebeğin konumu çok önemli canım ben 18 de hissettim ama 19 da birden durdu meğersem arkasını dönmüş 21. Haftada daha net hissetmeye başlamıştım
aslig semakarakasc 22. Haftam bitmek üzere ben de henüz iki kere hissettim. Doktor bebek biraz geride duruyor demişti detaylıya girdiğimde. Plesantam önündeymiş. Bebeğin konumuna göre değişiklik gösteriyor sanırım ve tabi sizin vücut yapınıza göre de.
semauckun semakarakasc Daha önce ilk haftalarda bir düşüğüm oldu bu ikinci gebeliğim 17.haftada hissetmeye başladım 20’den sonra netleşti. Herkeste aynı olmuyor endişe etmeyin.
bebi5_8 Bence de herkeste değişiklik gösterir ben egzama kaynaklı çok uzun yıl kortizonlu ilaçlar kullandım doktorum derin aşırı incelmiş sen erken hissedebilirsin dedi şuan 18 haftalığım öyle de oldu
Scaner semakarakasc bebek konumu ve anne kilosuna göre değişkenlik gösterirmiş. fazla kilo var ise geç hissedilirmiş. bende 20 olmak üzereyim ama hissetmedim sanırım hissetsem de ne hissedeceğimi bilemediğim için ayırt edemem ki 🥺
babymom2026 semakarakasc Canım plesantan öndedir belki ondandır üzülme korkma yerleşme yeri de etkiliyor plesantanın🙏
mihribananne Bende 20. Haftadayım sadece gece yatınca çok az pıt pıt şeklinde oluyor gün içinde ya hiç yok yada çok çok nadir bende takıyorum kafama ya normal mi kızım çok hareketliydi bu erkek anlamadım 🤷🏻♀️