papatyatac Kızlar lütfen beni yargılamayacak olanlar katılsın. Evlenmeden önce açıktım 5 vakit namaz kılardim 3 senedir evliyim kapaliyim ama namaz kılamiyorum o seccadeye oturamiyorum çok denedim yarım yamalak oldu biraktım ettim neden böyle çok istiyorum ama bir engel var çözemiyorum çok üzülüyorum kuranımı 5 saat okuyabilirim âma namaza oturamiyorum bekarken evimizde ne doğalgaz ne de heryerde bir eşit sıcaklık vardı buz gibi abdest alır soba önünde namaz kılardim şuan evimin heryeri sıcacık ama yok kalkamiyorum çok çok üzülüyorum😔
Busranur_mnts papatyatac canım bu tamamen şeytanın vesvesesi zevk alamıyorsun yarım yamalak kılıyorsun kılma diyor namazda önemli olan allahın emretmiş olması bizim de vazifemiz hızlı da olsa farzı da olsa kılıp en azından sorumluluğumuz üstümüzden atmalıyız ben kılıyorum çok şükür ama tadili erkana uyuyor mu bilemiyorum hızlı oluyor aklımı tam veremiyorum çoğu zaman ama en azından sorumluluğum kalksın diyorum allah hepimize ibadet aşkı versin 🥺
Zeyno321 papatyatac namazdan zevk almak zorunda değilsin iman varsa şeytan uğraşır vesvese verir o benim sorumluluğum nolursa olsun diyip kilmalisin omer demirbag bununla ilgili video çekmişti istersen izle bunları duyunca aksatmamaya basladim şahsen
flz3576 papatyatac ay aynı ben tamamen böyleyim ama şuan namaza gidemiyorum istiyorum da ama olmuyo nasıl cozucez napıcaz bilmiyorum
sdfdml02 papatyatac bende açıktım mekanlardan çıkmazdım giyimim bakımım kimsede yoktu. Bir anda bişey oldu anlamadığım herşeye tövbe ettim namaza başladım ve sonrasında kapandım kımse benden beklemezdi bunları yapacak son kişi bile değildim . Hemen hemen bir yıldır kesintisiz namazımı kılıyorum. Şu an lohusa olduğum için kılamıyorum ve bu durumdan çok rahatsızım. Siz de şeytana uymayın şeytanın vesvesesi Rabbim namaz sevgisi versin size de bütün kılmayanlara da🙏
Es07 Gayret,düzen, istikrar istiyor Ne kadar şükretsek az Sıcacık doğal gazlı evde yaşıyorsun Böyle düşün 40 gün dikkat etsen devamı gelir diye düşünüyorum 🤗
zelis61 Çok iyi anlıyorum seni canım. Rabbım yarfimcin olsun bol bol dua et. Bunun farkında olman bile bir nimet bunu unutma. Bolca ölümü düşün. Toprağa girip herkesin seni bırakıp gideceğini ve hesabın başlayacağını ilk olarak da namazlarını soracaklarini hatırla. Bende zorlaninca hep bunları düşünuyorum
winnie_the_pooh Aynı şeyleri bende yaşıyorum. Evlendikten sonra değişti her şey. Ve ben aşırı dindar biriydim.Eşim namaz kılmıyor acaba ondan mı etkilendim diye düşünüyorum. Sizin eşiniz kılıyor mu