DiplomaliEvHanimi Kızımı beklıyom hala keyfı yerinde belim ve kemıklerım artık dayanmıyor. Sehır hastanesi ne gıdıyom bı sorun yoksa 41 e kadar bekleriz 41′de yatışını yapar suni veririz dedi Geçen cuma gittiğimde kanala daha girmemiş 2 haftadır bas asagı dogum pozisyonunda dedi alttan muayene hiç yapmadı daha Adacayı hurma yurutus merdıven plates her tusa basıyom artık hurmadan da tıksındım bıraktım sadece adacayı ve top var arada sıcak suda o kadar yoruldummm bıde bogazlarım sıs hıc halim yok🥺
su656 DiplomaliEvHanimi bende aynıyım. 39+5 olduk. Hala hiç bir belirti yok. Yarın muayeneye gideceğim ama doktorum hazırlıklı gel dedi. Hiç bir belirti yoksa büyük ihtimalle yatışımı yapacak. İlk çocuğumda da tam 40 ta doğumu hastanede başlatmışlardı.
DiplomaliEvHanimi su656 bu cumada benım var kontrol ılkınde ben kendım 39+6 da sunı ıstemıstım ozeldı esım gıdecektı yanımda dursun dıye yoksa onunda gelmeye nıyetı yoktu ama devlet 41 e kdar bekliyomuş bı sorun yoksa
su656 DiplomaliEvHanimi bende devlet hastanesine gidiyorum. İlk doğumunda da aynı doktoruma gidiyordum. 40 ta hiç bir belirti olmadığı için, 40 tan sonra da bebek içinde bazı riskler oluştuğu için ve ayrıyeten benim rahim ağzım geride ya da tersmiş 40 a kadar da kendiliğinden düzelmeyince doğumu başlattılar
21glcn Bizde 39+5 olduk 3.gebeliğim kız diyemi bilmiyorum gelmiyo, cuma yatış verdi doktor korkuyorum suni sancı almadım daha önce aşırı tedirginim 😒
DiplomaliEvHanimi su656 esım yanımda olamayacaktı bnde beklemedim 39+6 da sunı ıstedım ozele gıdıyoduk suni ıle yaptım
lux38 DiplomaliEvHanimi canm Mustafa Oğuz hocaya mi gidiysn sezeryan hangi haftada oluyor bilgin varmı günü genelde hangi haftaya veriyor
su656 DiplomaliEvHanimi bence de 41 çok uzun. 39 dan sonra insan iyice daralıyor. Hem bebek için de bazı riskler oluyor. İnşallah 41 e falan kalmadan doğum yaparız. Ben yarın gideceğim muayene edecek bakalım ne diyecek. Belki aktif sancı ve açıklık olursa biraz bekleyelim kendiliğinden başlasın diyebilir. 38+1 de vajinal muayene yapmıştı. Rahim ağzına ulaşamadım demişti. Yarın yine aynı olursa büyük ihtimalle yatışımı yapar.