remse46 Kizlar tup bebek ignelerini evde yapmak zor mu hastanede mi yaptirsam cok stres yapiyorum yarin baslayacagim
MrsKr remse46 Hiç zor değil zaten ilkini hemşireyle birlikte yaparsınız sonra bu korkunu yenersin ben hep evde kendim yaptım
Nisanmomy remse46 canım ben ilk uygulamayı aldığım eczanede yaptırdım kız hazırlarken video çektim 🤣 sonra evde kendim yaptım. Gerçi nette nasıl yapıldığı detaylı anlatılıyor. İğne uçları çok ince hiç acıtmıyor ben yaptıysam herkes yapar
eni67 Hayır kolay benim önce eşim yaptı o yaparken canım çok yandı daha sonra kendim denedim o kadar kolay oldu ki yumurta toplama iğnesi zaten 10 11 tane yapılıyor öyle morarma yapmıyor inşallah Hayırlı güzel sonuçlarınız olur
mom28_ remse46 ilkini bende hastanede yaptırmıstım baktım acıtmıyor kolay sonra hep evde yaptım cok basit
seynepon O kadar basit ki ve hevesle vuruyorum hemşirecişik oynuyorum kendime koldan ve karından onlarca iğne yaptım eşim yapmak istiyor ama ben panik oluyorum sert saplayacakmış gibi, kendim kontrollü giriyorum sinek ısırığı gibi
Arven12 Benim hepsini eşim yaptı eli hafifmiş sagolsun 😂 sadece kan sulamdırıcı kullamdım 10 tane o bi tık yakıyor ama sonra geciyor digerleri sinek ısırıgı gibi pkos vardı bende 30 tame kullanmısımdır igne
Gks_01 remse46 hemşire anlattı nasıl yapıldığını ben kendime yapamadım ama eşim yaptı belki tek başıma olsam kendime yapardım zor değil