Kızlar Adetime bir gün ya da 2 gün var yani tam emin değilim değişiyor çünkü. 7 aydır falan da korunmuyoruz bu ay hastaydım griptim Bilmem Ne derken 3-4 gün antibiyotik kullandım bir de ben de enfeksiyon vardı galiba ondan gebe kalamıyorumdur diye korunmasız İlişkiden sonra ben bir hafta Fitil kullandım Ondan sonra bu ara çok halsizlik yorgunluk göğüs ucu acısı falan hissedince Bir Sabah ilk İdrarla test yapayım dedim bu sabah yattım böyle çıktı ilk üç beş dakika içinde
https://photos.app.goo.gl/cpPZTgX3TwJ7PzKx6