Birdbox benim de 3 gebelik kaybım var şimdi 4.ye hamileyim. 5+2 haftalık şuan. Prednol 8 mg, Folik asit, günde 4 defa Progestan fitil, Oksapar iğne, haftada bir Progestan iğnesi kullanıyorum.. yüreğim ağzımda yaşıyorum ve seni çok iyi anlıyorum.. Beni doktorum haftada bir çağırıyor.. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız canım🤲🏼 Ama Prednol kullanıp sağlıkla kucağına alanların hikayesi çok fazla🥹🌸