cilekbebek Aslında sancılar dışında olmadı anlamadim bile 40+0da gece gittim nisanim geldi diye eve gondereceklerdi sonra nstde sancı çıkınca yatisimi verdiler. Ertesi gün 40+1de bol bol yürüdüm çöktüm birden azıcık suyum geldi muane edeceklerdi tekrardan suyum geldi diyince muane odasına götürdüler alttan iyice baktılar suyu azalmış suni fitil verelim dogumu başlatalım dediler öğlen 2ye doğru fitil verdiler 2,5 3 saat boyunca çok acı çektim yalan yok (herkesin bedeni ayrı tabiki) ağlaya ağlaya zorla ciksrttirdik fitili😂 Aksam 6 gibi birden çok fazla sancim oldu tuvaletim gelir gibi anneme dedim koş çağır ölüyorum ben geldiler doktorlar ebeler doktor doğumun başladı beni dinlersen doğru ikinirsan 10 dakika içinde bitecek gerçekten de öyle oldu 8 10 dakika içinde her şey bitti, doktoru dinleyin lütfen baskı hissedersen ıkınmaya basla diyordu 10 12 kez ıkındım sonrası çok kolay oldu benim için, doğum sırasında zorlanmadım. Çok bağırmayın zor ama bu işinizi daha da zorlaştırır doktoru yada ebeyi dinlediğiniz an gerçekten kolaylaşıyor, güzel ve kolay doğum diliyorum 🌸💖🐣🥹 ilk doğumumdu.