34+3 deyim bende sancım ve kasılmalarım vardı 2 gün hastanede kaldım ciğer geliştirici yapıldı her ihtimale karşı dün taburcu oldum ama hala ara ara sancılarım var erken doğarsa küvezde girmesinden çok korkuyorum bu süreci yaşayanlar rahatlatırsa bende çok mutlu olurum