Esoc erkekannesi1_ benimki de aynı 32. Haftaya girdim. Erkek bekliyorum. Sizinki normal mi sezeryan mi olacak.
atesvesu lol sağlıcakla gelsinler inşallah ikizlerin biri kız biri erkek olması çok güzel oluyor her iki meyveden de tattirmis Rabbim size maşallah 🤲♥️
snlk94 nur_344 merhaba evet cumartesi günü doktor kontrolümde kalp atışını duydum çok şükür üç hafta sonraya tekrardan randevu verdi doktorum🤍
hiraikra 2.gebeliğim 35+3 olduk ilki kızdı şuan 9 yaşında ikinci de kız aralarında ki yaş farkından dolayı bana ilk gebelikmis gibi geliyor çünkü herseyi unutmusum🤣
colkizi hiraikra Aynı şekilde benim de ilki kız 9 yaşında ve şimdi yine kızım olacak 29 haftalık hamileyim 🌸
bezelyemm hiraikra ay öyle benimde oğlum 7bucuk yaşında Bebek doğana kadar 8 oluyor ve aynı gün olucak doğum günleri . Herşeyi unutmuşum 😂
yagiz_didem Gebeliğim. 8+2 oğlum 5.5 yaşında ona annem baktı çalışmak zorundaydım buna ben bakıcam ınsallah. İlk gibi gelıyor
hiraikra yagiz_didem benimde öyleydi ilki bakici kres anneanne yenge büyüdü bur senedir evdeyim buna ben bakicam allahin izni ile