ecenurg59 Her iki isim de anlam bakımından gayet güzel. Yok biri demiş köpek ismi, biri demiş şöyle. İnsanların hevesini kırıp, yıkıcı üslup kullanmaktan zevk alıyorlar sanırım. Ben iki ismi de beğendim şahsen gayet güzel. Anlam bakımından da en çok ne hoşunuza gittiyse o olabilir, hangisi daha yakın geldiyse size🙏🏻💞 Sağlıkla kucağınıza da almak nasip olsun🌸