dmrelif öyle ya da böyle o çocuk bizden çıkacak bir şekilde bende çok korkuyorum ama en ufak bir şey de doktora gidiyorum ya da arıyorum, normalde bile 34. Hafta çok kritik demişti bana neyi bekliyorsun, korkuyorum diye bekleyerek kötü sonuçlar mı olsun allah korusun.