merve_tp Benim 11+4’de kız tahmininde bulundu doktor. Tabi doktorumla tahmin üzerine konuştuk. Başka doktora gittim dayanamadım 13+2’de erkek dedi ama popo altı görseli vermedi. Erken değil mi? Kız hissediyorum çok fazla
merve_tp Kbra940306 ilk popodan gördüm pipi gibiydi doktor kendisi herhalde takiplemediği için hızlı hızlı baktı dedim hocam popo altından bir daha bakalım mı duymuyordu sanki beni popo altından baktık yine boş gibiydi bu sefer. İlk erkek seninki dedi sonra baktı döndürdü baktı hızlı hızlı yorum yapmadan çıktı gitti tek bir çıktı verdi o da popodan değil 🤦🏻♀️
Kbra940306 merve_tp devlete gittiniz sanırım konuşsalar günah olur sanki ne değişik insanlar ya. Gönlünüzden ne geçiyorsa o olur inşallah
merve_tp Kbra940306 yok kadın sağlığı merkezi diye bir yer özel ama devletten bozmaydı valla tavsiye üzerine gittim. Haklısınız amin hepimizin inşallah
Kbra940306 merve_tp benim bacak arası ultrasonum var profilden bakın ona erkek dediler mesela öyle bit şey mi gördünüz siz fikir olur belki
sudeates0658 Kbra940306 ya benim profilimde bacak arası var kendi ultrasonunuzla kıyaslar mısınız biii bize tahminde bile bulunmadı devletti🥲🥹
sudeates0658 Kbra940306 bir kabarıklık var gibi ama erkek organı olsa bu haftalarda daha belirgin olmaz mıydı