Rozen Kızlar perinetoliji doktorunun dediği yani detaylı ultrasonda dediği cinsiyet değişmez demi banada kız dediler ona göre alışveriş yaptık
helin2 Banada kız dedi ama 13 haftaydı erken olduğu için emin olamadım %100 diyip değişen olduğu için bekliyorm çarşambayı 15.6 olacam inş netleşir o zaman🤷♀️
gizemayyd cancu1 oğlumda da 14 haftada erkek dedi sonra her muayene de kesin erkek bu diyerek ilerledik hiç yanılma olmamıştı
nursenasu27 gizemayyd en baştan beri kız dendi sonra erkeğe benziyor olabilir ama kız duruyor dedi devlet hastanesi cihazlarından da çok bişe anlaşılmıyor açıkçası kendileri bile sadece ölçüm yaparak kontrol sağlıyorlar 30. haftaya kadar kız bildiğin bebeğim erkekmiş özele gitmeye başlamak zorunda kaldım doğum için hastalığımdan dolayı devlettiler normal doğum riskine girmedi yani özetle cinsiyet belirsizliği yüzüne net olana kadar hiç bir şey alamamıştım kızdı erkek oldu
gizemayyd nursenasu27 yani hadi ben diyeyim ki 15 hafta erkendi cinsiyet için ama 30 haftaya kadar çocuk kocaman oluyor ya ayrıca detaylı ultrason için perinatoloji bile görmüş oluyor inanılmaz gerçekten
nursenasu27 esralgn hep kız dediler sonra erkeğe benziyor kızda olabilir bazende pozisyonu uygun olmuyordu erkekse pipisi kısa olduğu için kız derler denildi
Beyzanurq nursenasu27 benimde öyle bir sorunum var 20 haftaya kadar götsermiyo denildi 20. Haftada detayli da kız dedi 26. Haftada normal muayene de erkek de olabilir kız da olabilir emin olamıyorum dedi şimdi 28 haftalik olucak hala net değil gibi kesin kız diyemiyorlar ama ben alışveriş yaptım
Nisreng Selcanekik merhaba erkek dediğinde bacak arasını gösterdi mi .bana da 19 haftalık kız dedi değişir mi sizce
teacher78 Selcanekik açıklama neydi? bizede net erkek denmedi, 13 te özel erkek gibi dedi, 15+5 te devlet ( iyi cihaz) erkek gibi sanki biraz büyüsün öyle netleştiredim dedi Acaba kız mı diyecekler diye düşünmeye başladım. Pipi göstermişmiydi
gunespera 11 ve 12 haftalar da kontrolde kız dediler bugün 15. Haftadayım doktorum yüzde yüz erkek dedi hala şaşkınız
annekiz6141 gizemayyd ay şaka mı ya 😅 ben çarşamba gıttım bana kız dedi doktorum 16 kusur haftada yıne gıdıcem umarım değişmez ay değişirse valla hayatımın şoku olur şahsen 😄🤣
tamaradgn Normalde perinatoliji takipliyim 14 de gittim net değil kordon da olabilir dedi.18 de emin olmak için kadın doğumcuya gittim oda ayağı var kordon da olabilir ama erkek bence dedi.bir türlü netleştirilemiyor.artık detaylıda netleşir umarım
annekiz6141 gizemayyd sanmıyorum degısmez benim 😅 doktoruma guvenıyorum kızımda 11+6 da kız demişti ıkıncı de 14+3 de kız dedi 😅 bakucuz 16 hafta da 🙊😅
[silindi] annekiz6141 11+6 ultrason görüntüsü varmı? Özele mi gidiyorsunuz Kesin mi kız demişti 11+6 da ?
[silindi] gizemayyd gizemayyd işte bu yüzden doktorlar yurtdışında emin olmadan ufacık tahmin bile yapmıyorlar bekliyoruz Burda çok okuyorum kız dedi erkek oldu erkek dedi kız oldu diye siz devleteni özele mi gidiyorsunuz ? Devlet çok yanılıyor
annekiz6141 [silindi] evet kesın kız dedı yapabilirsiniz alısverıs dedı hatta 3 yıl önce 😅 bunda da kız dedı aynı doktorum yanı ondan inanıyorum güveniyorum kendisine 🥰 özele gidiyorum ben ya