Çok normal bir süreç yaşıyorsun her gebenin bedeni farklı ilerler. Biraz bu durumun keyfini almalısın hiç bir şey senden ve bebeğinden önemli değil. Uyu,kalk,gez,ye,iç hepsinin tadı bir farklı oluyor bence. Önceliğin kendin ol ev alsın başını gitsin sen iyi ol gerisi halledilir. Bende öyleyim hala elim kolum kalkmıyor. Bir kere kalktı temizlik yapayım dedim sancıdan uyuyamadım bu seferde bir şey olacak diye aklım çıktı. Hiç strese sokma kendini herkesin süreci bu şekilde zorlayıcıdır emin ol yalnız değilsin🙏🏻🌸🩷