Durutoprak 5 sene oldu orda normal doğum yaptım çok şükğr bir sorun yaşamadım ama biraz sorgulayıcı olmak ve haklarını bilmek gerekiyor sanırım mesela bilgilendirme çok yetersizdi suni sancı takmışlar taktıklarını bile söylemediler ben normal serum sanıyorudum gerek var mıydı kimse beni bilgilendirmedi bebeğim doğunca da mesela odaya 1 saat sonra gelmişti o arada ne oldu hala soru işareti bende şimdi ki aklım olsa her detayı önceden konuşurum bebeği asla benden ayırmalarına izin vermem baştan konuşup yanımda giyinmesini falan istiyorum derdim ya da gitmesi gerekiyorsa sebebini bilirdim en azından yani böyle herşeyi kafalarına göre yapıyorlar gibi gelmişti