delalaram Şuan çevremde o kadar çok haziran anneleri varki aranızda olan var mı merak ettim ben haziran 2. Haftası olarak görünüyor
3kedili2bebekli delalaram benimde Haziran ilk haftası ama mecburi sezaryen olacağım için Mayıs son haftasında alinacak ☺️
yorgunamaumutlu delalaram bana da 9 haziran dedi doktor ama bakalım rabbim ne zaman nasip edecek sezeryan falan olursa daha erken olur tabi sağlıkla kolaylıkla gelsin miniklerimiz 🤲🏻