34 haftadan merhaba bende düzensiz sancılar yüzünden ve hep tuvalete gittiğim için uyuyamıyorum bir türlü basim ağrıyor artık uykusuzluktan 36 olduğu gün doğsun diye uğraşmaya basliycam doğsa bu kadar uyanık tutamaz en azından arada sağip sütü eşime yada anneme verip uyurum