hmerve20 ya çok geçmiş olsun🥺🙏 ben normal doğum istemiyorum, o süreci, o ağrıyı, o stresi yaşamak istemiyorum, zaten panik ve ağrı eşiği düşük bi insanım. Çektiğim sancı süresince eminim bebişim o stresten etkilenecektir. Birde doktorum 34. Haftada sağolsun hastaneden ayrıldı ve mecbur başka doktora gideyim dedim, oda direkt normal doğum düşnüüyoruz dimi karşılayınca iyice sinirlendim. Tekrar başka doktor bulağım🤦🏻♀️ zaten sayılı günüm kaldı , birde bu stresle uğraşıyorum düşünün