PapatiA yurtdışında başka çaremiz yok😂😂 sağlık sorunu olmadıkça sezaryen yapmıyorlar iğne aldığımı duyanlar bile sanki çok kolay doğum yapmışım gibi konuşuyorlar aslında herkesin doğumu kendine göre zor ama anlamıyorlar 🤓ben bir anne olarak hiç doğum şeklini düşünmüyorum insanların herkesin vicdanındaki anneliğe bakmak gerekir sezaryende zor geliyor normal doğumda zor geliyor bana