Bsraa_34 Isparta şehir hastanesinde sezeryan doğumda ten tene temas yaptırıyor mu doktorlar. Bide kızlar emzirme konusunda odaya gelnce nasl kendinize gelip hemen emzirdnz yanınıza mama VS götürdünz mü yada süt sağma makinesi
papatyakokulugece Bsraa_34 hiçbir sezeryanda emzirme olmaz o anda odaya çıkınca getirirler özel bile olsa.
papatyakokulugece Bsraa_34 özelde iki sezeryan oldum spinal gösterildi ama kucağa alma falan yok yapmazlar canım özel yada devlet farketmez odada alırsın anca
papatyakokulugece Bsraa_34 yanımda mama götürmedim ilk çocukta sezeryan oldum spinalden sütüm orda gelmişti direkt yine ayni olur diye düşündüm olmadı maalesef pişman oldum bi gram mama vermediler çocuk sabaha kadar bağırdı açlıktan benim hatam
suragungor papatyakokulugece yaa ciddi misiniz burda bazi yorumlarda hastane cantaniza mama koymayin zaten hastanede veriyorlar diyorlar ama bende mama almayi dusunuyorum hastanede olmayabilir ve fakultede olacak dogumum cevresinde bir tane eczane yok
papatyakokulugece suragungor her hastanede mama var benim özel olduğu hâlde ve kaç kez istememe rağmen vermedi.emzir emzirdikce inecek dediler kuvezde olanlara mama verilirmis falan filan koymadım pişman oldum bence koy ne olur nolmaz eşeğini sağlam kazığa bagla
suragungor papatyakokulugece aynen oyle herkesin sutu hemen gelmiyorki yazik ya bir arkadasimin sutu hastaneden ciktiktan 3 gun sonra geldi mesela o surecte mamayla besledi
papatyakokulugece suragungor dedim ya benim İlk doğumda hastanede gelmisti iste.ikincide iki üç günü buldu evde kendim süt çayı yapıp indirttim süt çayı çok işe yarıyor kendi yaptığın karışım ama hazır bi işe yaramıyor
papatyakokulugece suragungor biraz beyaz kuru dut hurma incir birkaç tane ben on tane falan atmıştım az elma dilimleri bi elmayı attim dilim yaparak bi tane kabuk tarçın iyice kaynatıp sonra blenderdan geçirip süzdüm