5 haftalık gebelik + kimyasal+ dış gebelik sag tüp alınması herşeyi yaptırdık bişey yok hangi doktora inancamı sasırdım biri rahimde skıntı yok diyor biri sis diyor biri histerospobi diyor yaşayan varmı böyle bişey Bursa’da bana önerebileceginiz bi doktor