ayseveysel gulsen3 18. Haftamda pıt pıt nabız gibi hissetmeye başladım 23 haftalığım şuan artık çok net tekmelerini hissediyoruz😇
gulsen3 10 haftalık gebeyim bı hareket hissettim gibi birden normal mi yoksa bana mı öyle geldi acaba
tdrmss Ben şuan 19+3 ilk gebeliğim tekme tarzinda değilde karnımda sanki karıncalanma tarzında veya içimde bir balon patlıyor gibi hislerim oluyor ve yaklaşık 1 haftadır net hissediyorum bu tarif ettiğim şeyi 😅 bebek mi bilmiyorum