busra-ayaz61 Benim normalde 5 ocakta 40. Haftam doluyor fakat hoca 1-3 ocak olmadıgı için cok korktum o zaman 31. Aralıkta gel çatı yapalım sana dedi. Doğum mu başlatacak cok endişelendiğimi gördü cünkü.
PapatiA busra-ayaz61 çatıya baktığı gün doğum olmazki olsa bıle leken gelir ne bilim hafıf sancın olur yatırsa gel o zaman sabah suni başlatm felan demezmiydi