Kayrabsra
1 gün var canım aramızda bana 12 de kız dedi sonra erkek deseydi üzülebilirdim çok cok istiyodum kızım olsun kız kardeşim olmadi çünkü ilk çocuğumun bana hep arkadaş olacağını düşündüm:) benimde kız Allah hayırlı evlat olmalarını ve sağlıklı olmalarını nasip etsin inşalalh 😍