PapatiA ben kendi babamın adını da koymam kayınpederimin adını da koymam. Bi kere eşime kız olursa ben koyayım erkek olursa sen koy demiştim taaa nişanlılık evresindeyken şimdi abuk sabuk isimler söylüyor. Anlamlı ve mantıklı bulmaya çalışıyorum ama hiç bulamadım