Gamzekrkc1 Kızlar 37+3teyim.Karnım 1 haftadır falan baya baya aşağıda rahat nefes alıyorum hatta. Böyle olan ve indikten sonra doğum yapan var mı
rem_aden Benim de ilk hamileliğimde 36.haftada inmişti pilates yaparken, 39+4te doğum yaptım. İlk doğumlarda erken inebiliyormuş 🙏🏻