Aselseda canım benim hiç korkma. O kadar şanslısın ki doğumunun yarısı bitmiş bile. Hepimiz senşn için dua ediyoruz. Allahım tek nefeste sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına almayı nasip etsin. Bol bol yürü. Ilık ılık duşunu al. Max bir kaç saat daha uğrasıcaksın sonra hop bitti. Keşke benimde sancım gelse bebeğim küçük olsa bende normal doğursam. 3200 kilosu gayet güzel. Hemen doğurursun sen onu içinş ferah tut. Bol bol dua et. Dilediğin ne varsa Rabbim verirmiş Doğum anında edilen dua kabul olurmuş. Hayırlı haberlerini bekliyoruz.