mrvt94 geçen yaz ben yaşadım eşim evde anaflaktik şok geçirdi doktor hatası yüzünden ambulansla en yakın özele götürdüler. 3 gün oçyoğun bakımda kaldık para ödemedik özel sağlıj sigortası falan yok ssk lı ama şöyle bir şart var ambulansla girişlerde böyle bir uygulama var sadece ayaktan bireysel kırmızı alana gelirsen yok ambulansla gelmiş olman lazım. Doğum içiin geçerli olduğunu düşünmüyorum