Arkadaşlar ben 36+3. Haftamdayım. Karşıma sürekli Meryem ana otu çıkıyor. Suyunu bir hafta önceden içmeye başla diyenler var veyahut kasılmalar başladığında suya koy diyenler var. Bunun doğrusu nedir? Çok kafam karıştı. Kavanoza koyup hastane çantama mı koymalıyım? Otu nasıl götürdünüz yanınızda?