gebesbiranne esdd benim kesemde aynı bu şekildi ve yuvarlak kese olursa kız şekilli şüküllü olursa erkek derler hep
Gamzeee__ zuloss 16. Haftamda gittim Ama Ultrasonda 15+1 çıktı kız gibi erkekde olabilir dedi net bizi demedi Bu arada muşlu değilim 😊
helin2 @zuloss @gebesbiranne benide yorumlarmısınzzz🥰 
Gamzeee__ zuloss yok gülüm bi bayan vardı @Havin49_ muslu olan arkadaşımız ben Diyarbakır da ikamet ediyorum sivasliyim