Kızlar 38. Haftaya gün verdiler, 2 gün ertelemek istedim ertelemediler iki günle bebeğim yıl kaybediyor bunu istemiyorum. Simdi bana gün verdiler gitmesem ve sancım suyum vs geldiğinde gitsem alırlarmı? Yoksa planlı sezeryan günü gitmediğim için sorun çıkartırlarmı